Framsteg

Hallå där ute! Länge sen sist nu, närmare bestämt en hel månad sedan... Det känns trist att jag inte uppdaterat oftare, men jag har inte haft ork till det. Den sista månaden innan jullovet har varit otroligt påfrestande på jobbet, mycket som ska fixas och ordnas inför Lucia, julfest och alla betyg. Nu är det tredje dagen på jullovet och jag njuter som bara den av att vara ledig och göra precis bara det som faller mig in att göra! Som t.ex. att fara ut och jogga.
 
Jag blev helt paff igår då jag helt plötsligt kände att nu VILL jag ut och jogga! Nå, jag knöt på mig skorna och gav mig ut på ett likadant pass som jag sprang i somras. Då hade jag ett 10-veckors träningsschema som jag följde som skulle resultera i att en nybörjare kan springa 10 km. Nu gör jag om samma schema men med lite mer tempo. Och här har vi framstegen på det:
 
 
Jag känner mig både stolt och nöjd med mig själv! På samma tid springer jag över 1km längre och med en snitthastighet per km som har sänkts med mer än 1 minut! Jag ger mig själv en klapp på axeln för det!

Kommentarer
Postat av: lotta

bra Fanny! you rock!

2013-12-28 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0