Påsken som kom och gick

Påsken borde ha varit en tid då jag skulle ha laddat för fullt inför halvmaran som är nu på söndag. Men istället har jag varit sjuk hela påsken. När man är ledig så har man i alla fall tid att vila, och det har jag gjort. Mot slutet av påsklovet blev det i alla fall lite bättre och en av dagarna var jag ut till min syster och hennes killes hus med mamma och pappa. De andra jobbade på gården medan jag gick runt och fotograferade. Fick äntligen prova att fota lite med systemkameran. Här kommer några smakprov.
 
Rio låg antingen och vilade eller spanade på något intressant i vattnet, gräset eller luften.
 
 
Söta lilla Agnes var mycket nyfiken på en padda. Reglerna var hårda, se men inte röra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

du var alltså en ordentlig kommunal anställd, sjuk på ledigheten. Det var jag också :( Men systemkamera! very nice!

2014-04-23 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0