Tjejvasan i morgon

Nu är det nära, faktiskt jättenära. I morgon klockan 12.00 startar jag med startnummer 14555. På vasaloppets hemsida kan man följa mig med det numret om man vill.

Sitter just nu och guppar över Ålands hav ombord på Rosella. Härifrån ska jag ta mig till Stockholm och sedan vidare med buss till mitt hotell. Skidorna är nerpackade, naglarna är målade (både med tanke på vintriga färger och Finlands hockeymatch i dag) och jag är så redo som man kan vara efter en vinter utan snö följt av förkylning. 

Med tanke på dom förhållanden som varit så har jag inte lagt upp något högt tidsmål, det gäller främst att njuta av färden och orka hela vägen. Men under 5 timmar ska ändå vara rimligt, annars blir jag nog lite besviken. Men det beror ju förstås också på hur mycket man får vänta på olika ställen. 

Jag har ingen aning om när nästa uppdatering kan tänkas komma, men senast på söndag kväll får ni veta hur det gått, ifall ni inte kollat på nätet förstås :)

Wish me luck, see ya!!

Kommentarer
Postat av: Britt

Lycka till! 😃

Svar: Tack så mycket!!
Fanny

2014-02-21 @ 17:46:50
Postat av: Siv

Bra jobbat, kanontid i mål, grattis till toppentjejen Fanny från Siv och Stefan

Svar: Tack så jättemycket!!
Fanny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0