Picknick

Vilken harlig lördag det är! Vi passade på att ta vara på det och packade en picknickväska, tog med oss kameran och gav oss ut till Järsö. Där ute var det en massa stora fiskar som höll på och lekte vid strandkanten. Jag försökte få en bra bild på dem i ca 20 minuter, sedan tog batteriet i min kamera slut :)
 
 
 
Sen gick vi vidare och hittade två svanar som jag så gärna velat fota. Men då fick mobilkameran räcka vilket gör att kvalitén är dålig då jag tvingades zooma mycket, men det blev en kul bild!
 
 
Till sist njöt vi av en härlig picknick med ost- och skinkmacka, gojibollar och kaffe, samt te som smakade kaffe, bläää.... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vilken häääärliiiiig vårdag <3 satt på ett kafé då jag såg din svanbild hahah den va bra! så måste genast visa ti min vän, så vi satt båda o skratta åt den :D

Svar: Haha ja den var kul! Vi började också skratta när svanen sket, och sen ännu mer när jag insåg att jag fick det på bild :)
Fanny

2014-03-29 @ 17:00:14
Postat av: Anonym

hälsar Lotta haha som glömde skriva namnet

2014-03-29 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0