Nice

Hej! Länge sen nu igen... Maj månad som lärare är inte någon månad som präglas av en massa fritid där man skulle kunna blogga, träna eller vila så mycket så jag får skylla på det. Helt ärligt så har jag inte tänkt så mycket på bloggen :)
 
Men nu sitter jag och tittar på Hockey VM finalen och passar på att blogga lite under tiden. Spännande match!! Heja Finland!!
 
Tänkte i alla fall att jag skulle lägga upp lite bilder från Nice. Den Franska rivieran var mycket vacker och jag hoppas att jag kan förmedla en del av det via mina bilder. Kommentera gärna!
 
Sista dagen gick vi upp på ett litet berg med utsikt över hela Nice. Fantastiskt vackert var det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fantastisk utsikt på denna utsiktsplats :)
 
 
 
Morgonsolen från hotellrummet
 
På promenad genom stan
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

härligt ser de ut! snaart e de loma!!

2014-05-26 @ 07:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0