10 april 2010

Ska snart börja med att skriva lite på kandidaten. Eller kanske jag borde börja laga mat, man köttfärsen är fortfarande frusen :( Jaja, det fixar sig väl!

Har varit på jobb idag, 4 timmar. Det är skönt med ett sånt jobb där jag inte har 8 timmarsdagar utan bara 3-4 timmar. Då hinner man inte bli så uttråkad plus att man får lite extra klirr i kassan!

Kvällen blir lugn, ska kanske hitta på nåt med Svaije och Chriso, har inte pratat med dom idag än så vu får se vad det blir!

Har fortfarande inga vettiga bilder att lägga upp (hur ofta jag nu har det i och för sig men..) men här är i alla fall en bild på mig från idag. Kanske jag borde börja med att lägga upp en bild om dagen, på vad som helst och ingenting? Jo, det ska jag börja med! Här är då dagens bild, me myself!

(lite suddig, mobilfoto...)


Kommentarer
Postat av: p

va fin! saknar dig gulle

2010-04-10 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0