Dagens bild

SNÖ???

Den här synen nötte mig när jag tittade ut genom fönstrer i morse när klockan ringde 9.00. Jättestora och vackra snöflingor... om det skulle vara december... Usch nej, drog täcket över huvudet och låg kvar där tills det slutat snöa. Som tur var så slutade det snabbt och inget fastnade på marken!

 

Har hunnit fara till praktikskolan med proven som  eleverna gjorde då innan påsk, varit och bokat en bandare till intervjuer nästa vecka, lämnat tillbaka en försenad bok, kopierat lite, hämtat ut ett halsband som varit på reparation och kikat lite i affärer. Så ganska mycket har jag hunnit med idag! Nu ska jag sätta igång och skriva min "academic paper" till engelskan. Tung suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0