Önskelista

Just nu önskar jag mig:
  • att min pojkvän vore här med mig
  • att kandidaten skulle vara färdigskriven
  • att alla historiauppgifter vore klara
  • att engelskakursen vore klar
  • att inkusionskursen skulle ta slut
  • att jag skulle vara frisk, utan feber, ryggont och alla möjliga andra krämpor som jag har
Summa sumarum så kan man väl säga att jag önskar mig SOMMARLOV!!

Och detta ska jag göra när jag har sommarlov:
  • mysa med pojkvännen ♥
  • ligga på stranden
  • resa till Malaysia
  • fara på pickninck med batonger, brieost, gott vin och trevligt sällskap!
  • åka ut på heldagsutflykter till favoritstället på Vårdö och till Silverskär
  • läsa valfria böcker
  • spela Age of Empires
  • göra absolut ingenting och njuta av att vara ledig!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0