En bra avslutning!

Vilken kväll det var igår alltså! Först var vi som sagt hos mig, jag, Amra, Linda, Annelie, Madde och Nicke, alla mina gulisar. Vid halv 11 kanske så for vi till Ollis, var inte så jättemycket folk där då men det kom folk sen! Och vad vi skrattade och dansade och hade oss! Jag lyckades spilla ut en hel öl i baren... Jag skulle flytta den men genom att knuffa på den, men så hade den klibbat fast i bordet och välte istället... Typiskt... Vid 3 for jag hem, fötterna värkte och ögonen var trötta. Men trots det så lagade jag mig lite pommes i ugn! Kollade att ugnen var avstängd säkert 10 gånger innan jag gick och sova. Sen bestämde jag mig för att vädra lite så jag öppnade fönstret, tror ni inte att jag lyckades somna då?!? Men den här gången var det i alla fall inte så kallt när jag vaknade och märkte att fönstret var öppet! Lite blåmärken och roliga bilder är beviset på hur kul vi hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0