11. Tokigt



Det här ser ju lite tokigt ut. Speciellt då jag hittade denna på jobbet :) Jag vet inte riktigt vad det är för ett rum på riktigt, men namnet är ju definitivt tolkningsbart!

Jobbade 7.30-11 idag och nu är jag ledig ända till måndag!!! Wiiiihaa!! Men bara så ni vet så får jag fortfarande inte internet att fungera på min dator här hemma, så nu bloggar jag från Peters dator, och så kan jag blogga om jag har med datorn till mamma och pappa, men det är ganska jobbigt... Bara så ni vet!

Ikväll ska jag Julia, Jossa och Ellida till Arken Garden och äta, vi ska fira lite födelsedagar! Men tills det ska jag bara njuta av att vara ledig, se på TV och ligga i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0