16. Självporträtt i svartvitt

Förra gången det var självporträtt (dag 1) var det lite svårt, men den här gången var det ganska lätt. Jag mindes en bildkonstlektion i ettan på peffan. Vi skulle ta en svartvit bild på oss själva som beskrev oss. Sen på lektionen skulle vi göra om den, men bilden som jag tog var i alla fall denna:
.
.
I min motivering till hur den beskriver mig tog jag fasta på mitt blöta hår. På den tiden var jag fortfarande en halvt aktiv simmare och simning har verkligen varit mitt liv i många många år.
.
.
Idag har vi varit på loppisrunda i Hammarland. Jag hittade en långklänning :D När jag såg den tänkte jag att långklänning är ju inte min grej, men den går ju att sy om. Men sen när jag provade den så passade den riktigt fint! Så den får nog vara som den är! Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Sen får vi se vad som händer i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0