17. Ett ögonblick

Jag fortsätter med att köra på gamla bilder. Jag har massvis med bilder som jag skulle kunna använda men det är så svårt när internet inte riktigt vill som jag vill och man måste hoppa mellan olika datorer och adresser... Meeeen, den här bilden är i alla fall från sommaren 2008, tror jag. Den är tagen på rockoff och föreställer mig, Julia och Jossa. Meningen var att båda två skulle lyfta mig på var sin sida, men Jossa förstod inte det :) Vilket resulterade i en massa skratt och en rolig bild!
.
.
Den här dagen har tillbringats i Lumparland på en klippa där. Vi har solat, badat och haft picknick. Mycket skönt! Nu är vi alla rätt sega efter en mycket god middag; min och Staffans beaburgare. Vi döpte den till Fun-burger :D Ifall någon fattar... Men hur som helst, jättegott! Snart får vi se om vi orkar ta oss till äventyrsgolfen i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0