18. Känslor

Det här var inte lätt kan jag säga! Gick igenom alla mina bilder på den här datorn (som inte ens är ett år gammal så det är ju inte så många..) men hittade inget som skulle kunna passa in. Min gamla dator har jag inte tid att gå igenom...  Och känslor, det är inte lätt, det första jag kom att tänka på var glädje och sorg. Och bilder med tema sorg har jag inte, det är inte så ofta man fotograferar i sådana tillfällen, förutom begravningar men det har jag som tur är sluppit! Så då återstår glädje. Men det är ju tråkigt, det är bara att publicera vilken bild som helst. Men sen hittade jag den här bilden:
.
.
Bilden föreställer min syster för några dagar sen då vi var i Lumparland på picknick. Den känsla som förmedlas här är kyla :) Hihi, lite långsökt kanske, men det var det bästa jag kunde komma på! Men jag tycker hon visar det bra, ingen kan väl påstå att det ser ut som att hon tycker att det är skönt :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, panikångest tycker jag nästan att det ser ut som! :D

2011-07-20 @ 19:25:29
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0