19. Här bor jag

Min lägenhet i Vasa tror jag att jag visat någon gång. Men i och med det här temat så passar det väl ganska bra att ni får en liten titta på den lägenheten som jag bor i nu tillsammans med Peter. Det är Peters lägenhet och men så fort jag flyttat hem kommer vi att dela på alla kostnader som hör till det! Längtar! (tills jag flyttar hem alltså, inte till kostnaderna :) )
.
Här har vi då köket, ostädat :) Jag städade det igår kväll så nu är det fint igen, men då jag tog bilden orkade jag inte städa bara för det...

.
Hallen, med en massa skor (dom flesta mina) och en massa jackor (dom flesta Peters) och en massa halsdukar (dom flesta mina)!

.
Vardagsrummet från tre vinklar. Och ja, vi har två golfbags där, fråga mig inte varför... Fråga Peter... :D

.
Och sist, men inte minst, sovrummet!

.
Så där bor jag! Jag tycker jätte mycket om lägenheten och trivs super! Det inramade hjärtat som ni ser längst bort i bilden har en egen liten historia bakom sig. När Peter och jag träffades satt jag på Isabella (Viking Line) och virkade (!) hihi, mamma fyllde år och hennes scarf måste ju bli klar.. Vad gör man inte då, i sportsbar korridoren... Så när Peter och jag firade ett år virkade jag ett hjärta i samma garn och ramade in det :) Det roligaste är att knutarna som jag virkade kallas för kärleksknutar! Sött va´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0