22. Mitt beroende

Jag vet att jag nu hoppar över 21:an, men det är för att temat är "när jag var liten" och några sådana bilder har jag inte på datorn. Så det får vänta tills jag kommer hem till mamma och pappa och har tid att bläddra i fotoalbum!
.
Men idag, mitt beroende. Jag skulle faktiskt säga samma som dag 2, mitt läppfett! Men för att inte vara riktigt så tråkig så tar jag istället dagens beroende, nämligen detta:
.
.
H2O vatten! Ett måste denna dag! Kan tänka mig att många andra känner samma sak...
Och om någon undrar varför jag sitter och dricker vanligt källvatten på köpeflaska (vilket ju är himla dumt mot naturen och så...) så beror det på att vattenrören här på jobbet ligger intill något annat som gör att vattnet inte riktigt är drickbart... Så det är för att vi inte ska bli sjuka :D
.
Om en liten stund ska jag börja fixa mig. Jag jobbar till 19 och klockan 19 är vi ett gäng som har ett bord bokat på Rockoff. Såå, jag får lite bråttom. Har ändå varit ganska smart och tagit med mig smink och lite annat hit till jobbet så att jag kan förbereda lite här! Hoppas bara ingen kommer in då jag sminkat halva ansiktet :D Hade kunnat bli lite kul! Som tur är har jag inte så mycket smink...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0