24. Detta gör mig glad (favorit i repris)

En sak som alltid gör mig glad är att titta på gamla bilder! Man minns en massa och kan ju bara inte låta bli att le! Här har jag hittat tre gamla bilder på min gamla dator. Den första är på mig och Jossa på en nyårsafton, minns inte vilket år men det var i alla fall på den gamla goda tiden då vi festade tillsammans med simmarna hemma hos någon! Likaså är det på bild två, det är i samma lägenhet, Jonas dåvarande lägenhet, och det är också han som står bakom mig på andra bilden! Den tredje bilden är innan en krogkväll med Jossa. Jag minns att vi dansade hela kvällen lång och hade hur kul som helst! Och en fråga, hur kommer det sig att man orkade stå på dansgolvet från 00-04, i ett sträck, för några år sen, men nu måste man pausa ibland???? Usch...
.
.
____________________________________________________________________________________________________
.
Livet här i bloggen går lite upp och ner just nu. Och jag tror att det kommer att gå ner ännu mera denna vecka :) Men om ni ser mitt program så kanske ni förstår:
  • tisdag: kanske gym på morgonen, jobb 15-19, sen rockoff
  • onsdag: gym på förmiddagen, sen kommer Lotta och Svaije hit!! Ska bli superkul att träffa dom! Vi vet inte vad vi ska göra förutom att fira en massa!
  • torsdag: Lotta och Svaije kvar här!
  • fredag: Lotta och Svaije far vid 14 :( men ganska strax efter det ska jag iväg till Silverskär på kräftskiva med lite arbetskamrater! Det blir kul!
  • lördag: sova halva dagen!!!! Sen blir det rockoff med Julia och PAF-gänget (hon jobbar på PAF och dom ska äta middag där, Julia får ta med sig en vän!)
  • söndag: vila vila vila... För sen på måndagen börjar jag ett 9-dagars jobbpass igen....
Nu kanske ni i alla fall kan förstå att jag inte har tid eller ork att sitta så mycket vid datorn :) Men sen när jag är på jobb så ska jag försöka ta igen lite som vi missat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jäklar, det är nog nästan så att min hysteriska vecka ligger i lä här hör jag ;)



Och jo, jag var jättesugen på en till tatuering efter min första, men sedan hade det avtagit lite fram tills kanske för ett år sedan då jag bara blev mer och mer sugen igen - och nu skulle jag redan vilja ha en till! Haha. Men jag tror jag ska utveckla den här, lägga till ett tassmärke till (hon har ju faktiskt 4 tassar) och kanske skriva Dixie överst :) Vi får se hur det slutar! ;)

2011-07-25 @ 23:12:48
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0