25. I all hast

.
Ja det kan man då verkligen säga om situationen som den här bilden är tagen i. Det är ingen fin bild för den är verkligen tagen i all hast. Det började regna, verkligen störtregna, och ljuset var så fint så jag tänkte att jag skulle ta en bild. Först åt det här hållet där himlen var ljus, och sen åt det andra hållet där det var väldigt mörkt. Men jag hann inte riktigt med. regnet vräkte ner och jag måste stänga fönstret, därefter kom en blixt och en knall, eller om knallen kom först? Jag vet inte. (Jo jag vet att blixten kommer först men ni vet hur det är när det nästan smäller före!) Sen försökte jag fånga en blixt, men då slutade det åska. Den kom helt plötsligt. Och den var över helt plötsligt! Mysko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0