4. Min hobby

Haha, det fungerar tydligen ganska bra att utmana mig om man vill att jag ska uppdatera mera. Nu får i ju i alla fall en bild om dagen och lite text :) Dagens bild skulle vara på min hobby. Det där med hobby tycker jag att bara blir svårare och svårare. När man var liten var det lätt; simma, vara med kompisar och sånt där. (och är en idrott en hobby?) Men nu? Efter en dags funderande så kom jag ändå fram till att jag faktiskt tycker om att pyssla. Lotta kan intyga att mina julkort oftast tar någon timme eller två att göra :) Och bara jag har en idé (det är alltså där det oftast brister...) så tycker jag att det är jättekul! Just nu kan ni se på bilden att jag håller på med en inspirationsbok. För kommande hem t.ex. Klipper ut bilder ur tidningar, klistrar in dem i boken och skriver kanske en liten rad. Då slipper man spara på alla tidningar, och ändå inte veta vad man sparat på, man har allt samlat på ett ställe!
.
Idag har jag jobbat morgon, snabbstädat lite hemma, handlat, tränat, duschat och haft lite kaffekalas för Peter. Nu är Lina här, vi rastar Ebba och Maya, själv håller jag på och somnar efter denna tidiga morgon och stressiga dag, men några timmar till ska jag nog orka vara vaken! Men nog om det, sov gott, mera bilder i morgon :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken smart idé! Det skulle helt klart vara något för mig :)

2011-07-06 @ 20:07:37
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0