5. En gammal bild

När jag skulle börja leta efter en gammal bild så måste jag sätta igång min gamla dator och gå igenom lite bilder där. Och upptäckte att de äldsta bilderna är från 2006. Inte SÅ jätte gamla alltså. Hade ju kunnat fotografera en bild från ett fotoalbum hemma hos mamma och pappa när jag var där tidigare men det glömde jag bort :) Sen kom jag på att jag fick ett fotoalbum av mamma en jul med alla mina klassbilder från åk 1 till åk 9! Det hade ju kunnat vara kul med en bild som inte är på mig själv, men nu får det bli så, får försöka med något annat i morgon. Men jag letade fram albumet och knäppte en bild av mig själv som 9 eller 10 åring. Söt och oskuldsfull :) Eller nåt.
.

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

Va söt du var och är :)

2011-07-06 @ 00:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0