6. Tema grön

Det här måste jag säga att är ett lite annorlunda tema :) I och för sig kan man göra det väldigt lätt för sig och ta ett kort på t.ex. det gröna gräsen, de gröna träden eller ett grönt klädesplagg (vilket jag faktiskt bara äger 1 exemplar av) men jag har valt mitt jobb.
.
.
Den här bilden är inte på något sätt grön, men den som klär sig i det är definitivt grön! :) Det var som sagt min första dag som jag var helt ensam på jobb. Lite rörigt blev det ett tag, men allt redde upp sig och jag har inte förorsakat någon katastrof! Men jag är fortfarande en liten gröngöling på mitt nya jobb!
.
Jag valde också mitt jobb för att jag gillar grönt. Grönt symboliserar ju oftast att allt är ok, medan rött är tvärtom... Och jag måste säga att det är mycket roligare att jobba då avgångs- och ankomsttiderna är gröna :) Jag gillar icke förseningar...
.
Nu sitter jag i alla fall och tittar på Morden i Midsomer, igen :) Trist bara att det alltid kommer dagen innan jag ska upp 5... Man blir så trött. Meeeen, sånt är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0