7. En bild som jag aldrig lagt upp

Det här var svårt! Nog för att jag säkert har 1000 bilder som jag inte lagt upp men inte minns ju jag vilka bilder jag faktiskt lagt upp (och inte orkar jag gå igenom alla bilder heller..). Men den här bilden tror jag faktiskt inte att jag lagt upp tidigare.

Bilden är tagen på halloween 2008. Jag, Julia och Jossa klädde ut oss till konstsimmare! Frisyren fixade Julia till genom att blanda gelatin och vatten. Det innebar att den var hård, så hård att den tålde att simma med (i inte allt för varmt vatten)! Vilket resulterade i att alla knackade oss i huvudet hela kvällen, nästan :) Men det gick bort väldigt lätt med varmt vatten sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0