8. En favoritbild

Just nu är jag på stan på Summer jam med familjen. Har använt mig av funktionen tidsinställt inlägg :D Haha!

Men idag blir det i alla fall två bilder till fotoutmaningen. Den 8 juli, igår, skulle det vara en favoritbild. Bilden här under tog jag förra sommaren på Peter. Det var en jättefin kväll och vi var ute på Silverskär. Bara av att titta på bilden så kan jag känna hur skönt det var den kvällen. Dessutom tycker jag att ljuset blev rätt bra också! Bilden hade varit fin även om inte Peter varit med, men jag tycker att det är just det att han är med som gör hela bilden så bra, den blir mera levande. Speciellt då han inte vet om att jag tar bilden!



I kväll hade det däkert varit en lika fin kväll som då, men nu är jag i stan och inte på en holme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0