9. Dagens

Dagens kan ju vara lite vad som helst, dagens lycka/olycka, dagens klipp, dagens maträtt, ja ni förstår. Men eftersom jag aldrig lägger upp dagens outfit så tyckte jag att nu gör jag det. Men kanske inte som alla andra ändå.
.
.
Till vänster är min dagens idag, skjorta från Malaysia och shorts från Zara. Till höger är min dagens för ca 22 år sedan :) Fråga mig inte varifrån kläderna är, jag tror inte ni hittar dom i någon butik ändå :D Nallen finns kvar, dock utan sitt fina band runt halsen!
.
Idag har jag jobbat på förmiddagen. Det ringde ganska mycket på morgonen, men då det kom en till på jobb slutade det ringa... kul... Sen har jag och Lina frostat ur frysen hemma hos mig... också jätte kul... Men om en stund kommer min Linas mamma, pappa och syster och det blir ju kul på riktigt! Utan ironi! :) Men jag hinner inte träffa dem så länge, ska iväg på body pump snart. Men i morgon går jag på ledigt resten av veckan så jag har all tid i världen att träffa dem! Och blogga lite bättre :D Men kika in lite senare så kommer det upp en till bild i utmaningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0