Utmaning - 1. Självporträtt

Nu ska jag prova något jag inte provat förut. Marie skrev om en fotoutmaning som tydligen ska börja idag (eller ja, egentligen gick första dagen ut för typ 12 minuter sen, men jag vill vara med ändå!). Den går ut på att man lägger upp en bild om dagen till ett visst förbestämt tema. Jag har ju en kategori som heter "Dagens bild" så jag lägger in inläggen dit (även detta inlägg).
.
Jag tänker inte skriva ut listan här, ni får helt enkelt läsa rubriken för att se vad temat är! Idag (1 juli) är det i alla fall självporträtt. Jag visste inte riktigt vad jag skulle lägga upp här, skulle kanske haft en passande bild på gamla datorn men den orkade jag inte starta.. Så det fick bli den här:
.
.
Varför denna? Jo för att jag inte hade en aning om vad jag skulle lägga upp. Självporträtt låter ju som en bild som man tagit på sig själv. Så där stämmer den in på mig :) Sen tycker jag att ett självporträtt gärna får representera en själv. Så då säger jag så här: det liv jag lever idag började då jag träffade Peter, han tyckte om den här bilden, så då fick det bli den! (Jag tycker också om den :) )
.
I morgon vet jag inte om jag hinner lägga upp någon, ska ju på bröllop, men i annat fall blir det fler bilder någon annan dag, det är ju faktiskt sommar, då har man inte alltid tid att blogga... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0