A!

Min andra tent för dagen kändes helt OK. Jag tänkte mig ett C, kanske ett B (på en skala från A-E där A är bäst). Men vet ni vad jag fick!? Jo, ett A!!! Helt otroligt... Men så himla bra ju! Dagen kunde inte vara bättre! Jag har varit så glad idag för att jag ska hem imorgon, inte ens de två tenterna kunde få ner mitt humör! Sen det där resultatet, att Finland vann mot Ryssland i hockeyn, god mat på Amarillo och att morgondagens seminarie är inställt, OCH, att jag åker hem imorgon!!! Ja, dagen kunde inte ha varit bättre! Så jag har firat med ett glas vin! Och inte tog jag någon bild på det innan jag hann dricka upp det så ni får en bild på ett tomt vinglas!
.
.
Nu ska jag snart gå och sova, blir tidig väckning imorgon. Sen ska jag packa det sista och sen... ... ... fara heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! Jo jag tjatar men det är så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0