Ett I-landsproblem av hög grad

Typiskt, jag upptäckte att det kommer hockey på TV, mitt i pluggandet, icke bra icke bra.. Men det började hur som helst bra för Finland med ett mål efter 13 sekunder! Men stackars den tysken som gjorde det målet... Ja ni hörde rätt, ett självmål blev det! Jag skulle inte vilja vara han just nu...
.
Men, till mitt I-landsproblem. När man går till bloggportalen.se och klickar på "logga in" så dyker den här bilden upp:
.
.
Då ser ni att det övanför "användarnamn och lösenord" står med irriterande röda bokstäver att Du måste logga in för att fortsätta. jaa, men det är väl därför jag har gått till den här sidan!?! Ååååh... För det dyker inte upp på någon annan sida, t.ex. om man klickar direkt på "Pinga" istället för "Logga in". Ja, det var nog ett I-landsproblem, och kanske ni inte ser samma problem som jag gör, men det skär sig lite i mina ögon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0