Jag borde packa upp...

...för jag har jättemycket kvar...men jag har just lackat naglarna! Så det går inte just nu, ooops :) Hihi, men snart borde Peter komma hem, då borde vi fara och handla. Det kan jag nog göra med nylackade naglar, det är ändå torrt, bara lite mjukt... Sen ikväll blir det hockey någonstans! Heja Finland! Fast det här borde dom ta... Om inte Norge fortsätter att överraska, men det hoppas jag att dom inte gör!
.
Men förutom det dom jag skrev tidigare idag så har det inte hänt så väldans mycket intressant idag. Så jag tror att jag avslutar här och nu med lite bilder jag tog på båten i tisdags. Tyckte det blev lite skoj när jag hade tre bilder på vattnet efter båten i olika hastigheter så jag satte ihop dem till ett bildkollage!
.
Långsamt, snabbare, snabbast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0