Tråkig

Tråkmånsen här hej! Det är tyvärr så att jag är ganska tråkig nu för tiden, jag gör inget annat än jobbar, tränar, sover och äter. Och det är nog inte så mycket intressant med det... Det intressantaste som hände idag på jobbet var att vi fick in en katt i affären! Den smet in genom ytterdörrarna när en kund gick ut :) Som tur var så fick vi fast den ganska snabbt!
.
Det mest spännande som hänt idag var detta:
.
.
När jag kom hem från jobbet upptäckte jag att köksfönstrer blåst upp och vält ner våra fina citrusträd. Och rakt på Ebba och Mayas bur :( Stackrarna, dom måste ha blivit jätterädda ju... Men nu är allt bra, jorden är bortstädad, Ebba och Maya har fått vara ute och spungit och dom har fått en nystädad bur!
.
Själv ska jag fortsätta på min tråkiga linje och skriva klart en fråga till en hemtent. Tjolahopp tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0