Varför gjorde jag det?

Jag har just gjort något som jag nu i efterhand ångrar... Det pratas ju om att Peter08:s låt Sture P kommer att bli årets sommarplåga. Och då var jag ju tvungen att kolla om jag håller med. Och nu får jag inte låten ur huvudet... Den är ju inte precis svår att komma ihåg. Jag fick inte fram någon inbäddningskod (alltså den koden man behöver för att kunna lägga upp videon direkt i bloggen, utan att behöva länka för er som inte vet) nu heller (hallå, vart har dom tagit vägen???), så för att lyssna på den får ni klicka HÄR. Fast nu kanske ni inte vill lyssna på den efter det jag skrivit :)
.
Men om jag tror att den kommer att bli en sommarplåga? Hmm, ja, som sagt, den är lätt att komma ihåg och melodin är nog en typisk sommarplågemelodi. Så vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0