A-a-aaatjooooo!!!

Här sitter jag och nyser och snorar om vartannat. Kan inte prata allt för länge för då brister rösten :( Men jag lyckades i alla fall hålla mitt engelska föredrag idag tack vare mina halstabletter!! Det blev inte så farligt krackligt som det hade kunnat bli utan dem :)

Usch, jag hatar verkligen att vara förkyld, och ännu värre är det när man inte har en snäll mamma eller pojkvän som är här och tar hand om mig. Det enda jag har är en massa förkylningsmedicin...

Mina räddare i nöden som håller mig vid liv :)

 

Ska ännu orka med en sak ikväll, kl 19 ska jag iväg och titta på årets Spex, det brukar vara jättekul! Ska bara sörpla i mig min finrexin och äta lite, sen ska jag börja röra mig ditåt. Ha en bra kväll, beroende på hur länge det håller på så kanske vi hörs sen efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0