Back in Vasa again

Hemma igen efter en snabbvisit i Jakobstad hos Ellida. Andra gången jag är i Jeppis under min studietid här i Vasa, och precis som förra gången så lyckades jag bli sjuk. Vaknade upp igår morse och kände på mig att jag hade en förkylning på kommande och visst kom den. Vaknade i morse med ont i halsen och huvudet, seg i kroppen och allmän sjukdomskänsla. Är tack och lov inte snuvig än och jag hoppas det håller i sig!

Men det var i alla fall riktigt härligt att komma iväg lite från allt som måste göras i Vasa, sov jättelänge i morse och hade nog kunnat sova längre :) Gick på stan en stund igår, det var vårmarknad där, och på kvällen grillade vi korv! Mmm, det var gott! Sen satt vi uppe och pratade halva natten, vilket kanske också bidrog till att jag sov så länge... Hehe.

Kom i alla fall hem vid halv 5 och möttes av två glada möss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0