Back in Vasa

Vad det svider att åka ifrån den man älskar... Men jag vet att det svider lika mycket att bli ifrånåkt :(

Resan gick i alla fall bra, på båten lyckades jag skriva lite på kandidaten och på bussen fick jag platsen längst bak så jag kunde sova liggandes! Sov rätt bra på bussen men när jag kom hem till sängen så sov jag knappt nånting alls. Kan säga att jag har varit helt slut idag, inte helt återhämtad från magsjukan, lång resa och sen dåligt med sömn. Steg upp 7.15 i morse och har varit igång till 7 då jag slutade jobba. Tog mig faktiskt tid att titta på TV ikväll, men jag ska nog snart gå och sova, halv 10 :D hehe

Imorron har jag en lektion och sen blir det skolarbeten resten av dagen. Försöka få tag på informanter till kandidaten, skriva på kandidaten, till bibban och låna böcker till hissan, skriva på hissan osv. osv. Hur många tror att jag kommer att göra allt det?

Har tänkt ta mig till gymet imorron också, det får bli avslutet på morgondagens plugg tror jag... Jaja, nog om morgondagen, man ska väl leva i nuet eller hur var det? Ska nog göra mig nattifärdig nu, sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0