Det går bra nu

Ska snart iväg till fysioterapeuten för lite behandling. Får se vad han hittar på för hemskt idag, det brukar vara kylpåsar på ryggen i 15 minuter... blää... Varje gång hoppas jag att det ska bytas ut mot värme men nej...

Har fått en maskin tvätt gjord, ska tvätta en till efter fysioterapin, det behövs kan jag säga... Sen så ska jag försöka få en historiauppgift gjord, har redan börjat och inlämning är på torsdag så jag känner mig rätt så nöjd! Ska försöka göra en till den här veckan, nästa vecka kommer jag nämligen att sitta mycket med kandidaten. Ska göra en intervju den här veckan och hoppas få göra de andra två senast nästa vecka, sen blir det till att skriva utav bara h******! :)

Aja, ska busa lite med Ebba och Maya nu, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0