Det gick inte så bra...

Hehe, hade skrivit upp fel tid för fysioterapin, den var visst 15.30 och inte 16.30 som jag trodde... Suck. Nåja, han var snäll och jag slapp betala och fick en ny tid imorron, puh, skulle inte ha velat betala... Nå, men jag for hem och städade istället! Ebba och Maya fick det nytt och fräscht i buren och jag fick golvet dammsuget plus wc städat. Skönt! NU blir det historia!

Mus på rymmen! Hon var glad och lycklig, så länge det varade i alla fall :)

Maya förstår inte att det inte är så smart att tugga på det man står på...

Ebba ville inte vara kvar...

Den fina nya buren, nu måste dom jobba igen, inget är som det ska när matte varit i farten!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du skulle behöva en extra bur kan du få vår för en billig peng (invånarna är numera borta), bara så du vet :)

2010-04-12 @ 21:40:23
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0