En sängliggardag...

Oj vilken rolig kväll jag hade igår! Den började med middag på Park med 12 kompisar. Rysk kryddoxe i gott sällskap kan ju bara inte slå fel! Där satt vi länge innan vi bestämde oss för att gå till Indigo, tog en öl där och fortsatte sedan tll Arken. Kön var lång men gick fort (konstigt nog men bra!) och det var mycket folk. Jättekul att träffa kompisar och mingla! Musiken som spelades var inte så bra men lite dans blev det ändå. Idag är som rubriken säger en sängliggardag, jag är inte bakis men sängen är myycket skön ändå! Peter däremot är Bakis med stort B :)

Ska på middag till Mamma och Pappa ikväll, Mamma skulle bjuda på lamm, trodde hon. Men när jag pratade med Pappa tidigare idag hörde jag Mamma ropa i bakgrunden att det nog är förstört, hon hade tagit fel salt :) hehe, den där Mamma, när ska hon bli nöjd med det hon lagar?

Tog inga bilder igår heller... Suck.. Så ni får klara er utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0