Glömde ju kryddan...

Goddag!

Sitter här vid datorn och försöker göra historia som vanligt... Börjar ni också tröttna på det lika mycket som jag tröttnat? "Gör hon inget annat än historia?" Svaret är; nästan inte... bara kandidatuppsatser, engelska uppgifter och annat skolajobb...

Aja, har i alla fall hunnit duscha och gå en sväng på stan idag, var och handlade för ingredienser till tacopaj som jag ska laga till middag idag. När jag kom hem märkte jag att jag glömt tacokryddan i kassan :( buhuu.. måste gå tillbaka snart, men orkar inte just nu.

Ikväll blir det Crystal Lounge en sväng, Lotta fyller år imorgon så vi ska dit och fira lite ikväll, men det blir nog lugnt. I alla fall för mig, har fortfarande stegring!?! Varför?? Hoppas den försvinner snart.

Men, ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0