Jag tror inte att det är meningen att jag ska vara i Vasa...

Nej, alltså lyssna på det här. I höstas när jag var hem så blev jag sjuk dagen innan jag skulle fara och fick skjuta upp avfärden med en dag. När jag var hem förra gången så gick inte färjorna som dom ska och bussarna strejkade, så avfärden mot Vasa sköts upp med några dagar. Nu skulle jag egentligen ha åkt upp idag, men de högre makterna vill inte det. Har dragit på mig en magsjuka med feber och allt vad det innebär. Man kan ju förstås dra till sig något charmigare än magsjuka dock... Varken jag eller Peter har sovit särskilt bra inatt, jag har gett upp men älsklingen ligger och vilar ännu. Det ska han få göra ett tag till, han var så snäll mot mig igår! Men snart ska han nog få fara och köpa Jaffa och blåbärssoppa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0