Kina

Kom just hem från spexet. Spexet hette Kina och handlade typ om när kinamuren byggdes, att Mongoliets härskare ville ha en kvinna och kinas kejsare trodde han ville ha palatset. Hmm, det var kul, men tyvärr måste jag säga att de två tidigare föreställningarna jag varit på (Le Máns och Guldrushen om jag inte minns fel) var bättre. Jag säger inte att den här var dålig, bara att de andra två var bättre :) Jag klarade till och med hela föreställningen utan att nysa!!

Nu sitter jag och pratar med Svaije på msn. Det är sportsitz imorron och temat är "Heja på dig själv". Vi har ingen aning om vad vi ska sätta på oss, ingen av oss som ska dit... Hjälp!! Ska brainstorma nu, säg till om ni kommer på nåt, vi är ca 10 stycken, tror jag och vi skulle kunna vara "ett lag" eller nåt sånt. Allt beaktas!

Kommentarer
Postat av: Jossa

Åh! men det finns ju massor man kan göra med det temat! Jag tycker du ska utnämna dig själv till Finslands bästa Fanny och sen göra en fan(ny)-tshirt och en fan(ny)-halsduk och gå omkring med en flagga med dig på och sjung FAAANYFANNYFANNYFANNYYY! hela kvällen! "i am my own biggest fan(ny)" måste det stå nånstans!!

2010-04-19 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0