Ollis en sista gång innan sommarlovet

Ja, det är lite sorgligt faktiskt, men ikväll blir min sista Ollis-tisdag innan sommarlovet. Har sista lektionen på torsdag och åker hem på söndag. Men skönt ska det bli också! Trots att jag fortfarande har både historia och kandidatarbete att skriva, men det kan jag göra hemifrån.

Sitter i alla fall och väntar på att nån ska komma hit. Åtminstone Linda, Amra och Anneli (mina gulisar) kommer, sen får vi se om nån annan dyker upp. Har nämligen "Vi som inte har någon förfest innan Ollis idag samlas hos mig! Välkomna vid 18-19 tiden!" som status på facebook så man vet aldrig ifall någon nappar! Men det blir kul ikväll, först lite förfest här och sen vet jag att många ska till Ollis! Jippei!

Hörs imorron!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0