Produktiv sjukdag

Jag måste faktiskt berömma mig själv över hur duktig jag har varit idag! Efter mitt morgoninlägg skrev jag klart min sista hissauppsats i den nästsista kursen. Den sista börjar på torsdag och sen är det slut med hissa för ett tag! Efter det tog jag en välförtjänt dusch, kände mig lite fräschare och piggare, men jag kan inte säga att jag såg särskilt mycket fräschare och piggare ut...

Nåja, började skriva min praktikmapp och är nu nästan helt klar. Ska skriva in lite om mina åhörda lektioner ännu. Har till och med fått i mig lite mat, korvsås med potatismos a´la Peter. Mycket gott, trots att min portion var mycket liten :) Men mat smakar inte riktigt än. Däremot är jag väldigt saltsugen och funderar på om jag ska försöka mig på en kort promenad till bensinmacken för att köpa mig lite saltigt. Lär vara helt slut sen när jag kommer hem, men kanske det är värt det! Ska ju trots allt försöka mig på att resa till Vasa imorron, så jag måste ju testa om benen bär så långt :)

Sen resten av kvällen ska jag bara slappa, ligga i soffan och titta på serier och TV. Och dricka gul jaffa. Enda gången jag dricker det är när jag är/har varit magsjuk... Aja, nog om det, ha en bra kväll, ska klä på mig nu tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0