Tacos och pidro!

Var sjukt trött i morse när klockan ringde. Trots att jag sovit drygt 8 timmar! Jag har kommit på att det måste bero på att jag har börjat träna på allvar och aktiverar resten av dagarna med att flitigt göra undan skolarbeten. Det är tungt att studera :)

Gjorde det samma gamla vanliga hos fysioterapeuten, 15 minuters kyla på ryggen och sen kom han in och klämde och tryckte. Tur att jag inte betalar för det, skulle nästan kännas lite värdelöst att betala en massa pengar för det där... Sen när jag kom hem la jag mig i sängen en stund med mensvärk och höll på att somna av trötthet!! Men jag pina mig upp till en föreläsning om att inkludera barn med särskilda behov i de vanliga klasserna, helt intressant nog.

Strax kommer Svaije, Jannika och Chriso över hit. Vi ska laga tacos och sen ska vi spela pidro!! Måste passa på att spela det nu innan sommaren då man inte kommer att få spela det alls.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahaa, ja vi har ju akvarium också, men de är upptagna och de ger nog inte Christofer ifrån sig i första taget :P Möjligtvis att han kan tänka sig göra sig av med det minsta om han får ett 1000 liters men... Han kan ju drömma :P

2010-04-13 @ 17:00:47
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0