Grattis Chriso!

Ojojoj, fy skäms på mig vad dålig jag har varit på att uppdatera... Hinner inte skriva så värst mycket nu heller, ska snart iväg till Chriso som fyller 23 idag. Först ska vi dit och fira honom och sen blir det att gå vidare till Ollis!

Men vad har hänt sen senast då? Jo, det blev en grymt rolig kväll på Sky!! For därifrån lite före 2, till Hesburger med Lotta och Nicke. Det är väl allmänt känt vid det här laget att jag gjorde en mycket fin vurpa mitt på golvet där också, men jag klarade mig, var inte oroliga :) Där var jag i alla fall smart och köpte dipp till mig och Peter för vi skulle äta sen när jag hämtat honom från bussen. Det fick jag äntligen göra strax efter 2!!! Vi skulle till McDonalds och äta men där hade brandlarmet gått så det fick bli Hesburger. Helt onödigt att jag köpte dipp i förväg alltså :) Plus att kexen som man får till gick sönder i fickan, surprise...

Men efter det har jag mest njutit av att få ha Peter här och tagit det lugnt! Vi gick på stan idag, Peter köpte jeans och när vi kom hem lagade han mumsiga köttbullar! Nu har jag fixat mig, Peter har sovit lite och snart ska vi iväg till Chriso!

Slänger upp några bilder från i lördags! (klicka på bilden så blir den större)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0