Allt för tidigt

Jag är allt annat än pigg och det är allt annat än en god morgon, men Godmorgon alla pigga människor!

Peter och jag tittade på Shutter Island igårkväll. Har någon annan sett den? Den var riktigt bra, rekommenderar den verkligen! Men, på grund av den, och att det har varit 30 grader och 80% luftfuktighet i sovrummet inatt, så har jag knappt sovit en blund inatt. Har sett en massa små barn så fort jag stängt ögonen, inte kunnat släppa drömmarna när jag vaknat och att jag är allmänt mörkrädd gjorde ju inte saken bättre...  Fy sjutton när jag skulle stiga upp 05.30 i morse... Jag var inte en glad prick då kan jag lova. Det blir kanske bättre snart, till 10 måste jag i alla fall få upp humöret för då öppnar jag kassan!


En mycket bra film, se den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! VI mår lite mer som människor nu i alla fall, och vi har äntligen tömt, städat och lämnat över gamla lägenheten! Nu är det bara att få ordning i nya också... :P

2010-07-30 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0