Är lite huslig av mig

Igår jobbade jag sista dagen i matbutiken och det känns helt bra. Det är inte det att jag inte trivs där, det gör jag, men min kropp klarar inte av sånt där arbete.. Ryggen tar kål på mig och så har jag fått ont i handlederna... Suck, jag har konstaterat att jag inte är gjord för hårt arbete, så jag tror att läraryrket är helt rätt för mig :)

Efter jobbet for jag i alla fall till stranden där Peter och hans kompisar redan var. Solen sken, det var varmt och jag kunde inte annat än njuta! På kvällen gjorde jag och Peter nåt som vi inte gjort på länge, vi for ut och åt middag. Det blev på Knorring och det var myyyyyyyyyyyyycket gott! Vilken beasås alltså! Efter den goda middagen mötte vi upp strandgänget igen och toig några kalla öl på Äventyrsgolfen. Blev en snabb sväng via Indigo också innan vi for hem och åt!

Igår kom mina kusiner från Umeå hit också! Träffade dom idag på bakluckeloppisen som tydligen ägde rum här nedanför mig och Peter :D Fyndade en vit somrig enkel klänning för 2€ och ett set med 4 vinglas och en vinkaraff, oanvänd, för 10€!!

Strax innan jag kom hem så var vi till min faster och hämtade fläderblommor för här ska det lagas saft nu! Flädersaft (hemlagad) är min absoluta favorit och nu ska jag äntligen få laga egen :) Hoppas det blir bra! Fick med mig några oerhört vackra rosor med mig hem också:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0