Efter aktivitet kommer vila

Puh, nu har jag städat i drygt 3 timmar och nu var det skönt att lägga sig raklång i soffan! har dammsugit, torkat golven, skakat mattor och torkat lite damm. Det tog en hel evighet och jag är inte klar än.... Meeeen, det får bli en annan dag!

Eftersom jag för tillfället inte har något att göra så har jag tillbringat de senaste minuterna med att titta på en åskradar på nätet :) haha, varje minut uppdateras den med nya nedslag så det är ju lite intressant, eller?

Hur som helst så är min 5-dagars ledighet slut nu, ska på jobb imorn 14.30-23. Ska vara i kassan så det är bra. Och på onsdag och torsdag är jag ledig igen :) Gilla läget!

Kommentarer
Postat av: Alice

Häligt!!

2010-07-27 @ 16:06:43
URL: http://lifeofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0