En härlig dag!

Vilket väder det har varit idag! Sol sol sol och varmt!! Peter och jag packade picknick väskan och drog ut till en härlig strand som vi känner till. Tror inte det är så många som vet om den, i alla fall har det aldrig varit någon annan där när jag har varit, och jag har varit många gånger!! Tror det for närmare 4 timmar där innan vi bestämde oss för att fara tillbaka hem. Stannade på vägen och köpte en glass och lite dricka bara :)

Kvällen har tillbringats på en uteservering framför en fotbollsmatch. Ja, ni hörde rätt, fotboll... Inte riktigt min grej men jag killarna ville se, och jag fick med Julia så vi satt mest och pratade. Men jag måste erkänna att slutet på matchen (Ghana-Uruguay) var mycket spännande. Stackars stackars Ghana....

Fin natur, klart vatten och det bästa av sällskap, min dag har varit perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0