Funderingar på jobbet

Hmm, jag har visst mycket att skriva om idag.. Men det är kul! Just nu sitter jag och är irriterad på bloggverktyget blogg.se. När jag var i Malaysia underade jag varför ingen kommenterade mina inlägg mera. När jag loggar in på min blogg syns alla mina inlägg och vem som kommenterat vilket inlägg. Men idag upptäckte jag att det har slutat synas, jag måste antingen gå in på bloggen och kolla kommentarerna där eller kika i "arkiverade kommentarer". Det upptäckte jag alltså först nu, så sorry ni som kommenterat men inte fått några svar, jag har svarat nu :)

Nu ska jag sortera ett hundratal simbyxor och sen får jag gå hem! Ha en bra måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0