Golfpremiär

Första jobbdagen avklarad på mitt andra sommarjobb. Sov dåligt så det var inte så kul att stiga upp 05.30... Men men, efter lite städande och ogräsrensande så var jag nog vaken. När jag var ute och rensade ogräs tjuvlyssnade jag lite på två äldre herremän som stod i närheten. De skulle in och simma, och den ena hade kommit dit med någon typ av vespa för åldringar. Där stod dom och beundrade den och jag kunde inte låta bli att le när jag hörde den ena säga "och du har en ringklocka också, vad bra!" samtidigt som de plingade på en cykelringklocka :) hihi

Imorgon är Peter ledig, jag jobbar 6-14.30 men efter det ska vi kanske fara ut till Silverskär. Om vi gör det kommer vi inte tillbaka förrän på onsdag och då far vi direkt till golfbanan. För första gången i mitt liv ska jag gå en golfrunda, visserligen bara som "åskådare" men det kan bli kul, en stund i alla fall :D haha! Nej, det blir nog bra!

Nu ska jag se om jag skulle orka röra lite på mig, har varit fast i soffan sen jag kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0