Grattis till världens underbaraste!

Det är konstigt hur mycket man får gjort när man stiger upp lite tidigare. Vaknade 6 i morse. Låg och vred mig en stund och försökte somna om men när det inte gav något började jag läsa en bok. Det var ju ändå lite för tidigt att stiga upp... Men lite före 8 steg jag i alla fall upp, fixade frukost och sen smög jag in till Peter. Min Älskling fyller år idag och han väcktes med sång och frukost på sängen! Ostmacka som varit i micron, apelsinjuice och chokladdoppade jordgubbar var mycket uppskattat ska jag säga :) Likaså presenterna! Tack och lov för det, så som jag alltid oroar mig för att presenterna inte ska duga :) Tyvärr måsta Peter fara på jobb lite över 9 så då blev jag lämnad ensam igen... Men har sprungit på stan lite och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Det är ganska skönt faktiskt!

Grattis Älskling!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0