Inte för att jag är kräsen men...

Det blev ingen städning :) Det får bli imorron, eller på tisdag, eller på onsdag! Har just ätit middag och när jag skulle hälla upp mjölken råkade jag titta på datumet, 21.7 och kom sen på att mjölken faktiskt smakade lite underligt i morse. Det visade sig att den var mycket sur.. Bläää, det är så äckligt när man upptäcker sånt efter att man ätit eller druckit något dåligt... Har en gång ätit en och en halv macka som smakade jord, och snacka om att jag blev äcklad när jag märkte att dom var alldeles mögliga på undersidan :S

Hur som helst ska jag byta om lite nu och sen knalla ner på stan, Kent spelar på RockOff ikväll.. Har ingen biljett eller pass men man hör bra från utsidan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh fy fan! Jag har gjort det där med mackorna en gång också, så jävla äckligt! Jag kan fortfarande inte äta sådana mackor trots att det är två år sedan...

2010-07-28 @ 14:45:29
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0